Achiziții

Cerințe:

  • Experiență middle level în domeniul achizițiilor.
  • Experiență în domeniul achizițiilor de materiale și echipamente de construcții.
  • Studii de licență în domeniul economic sau într-un domeniu conex.
  • Abilități de comunicare și negociere.
  • Abilități de analiză.
  • Profesionalism.
  • Limba engleză – nivel conversațional.

 

Responsabilități:

  • Identificarea, evaluarea și selectarea furnizorilor.
  • Procesarea comenzilor de achiziție, gestionarea cererilor și coordonarea livrărilor.
  • Analizarea costurilor materialelor și a prețurilor furnizorilor pentru a optimiza bugetele.
  • Negocierea prețurilor și a contractelor.
  • Comunicarea cu furnizorii.
  • Colaborarea cu Managerii de Proiect, Inginerii și echipele din teren pentru a defini nevoile și a asigura necesarul de materiale.
  • Menținerea evidențelor achizițiilor și a contractelor.
  • Asigurarea standardelor de calitate ale materialelor și echipamentelor, precum și a reglementările de siguranță.

 

Beneficii 🎁

  • Oportunități de dezvoltare profesională.
  • Pachet financiar motivant.

To apply for this job email your details to ana.zafiu@careerinvest.ro