17
Dec
Specialist Achiziții
Achiziții
Cerințe:
- Experiență middle level în domeniul achizițiilor.
- Experiență în domeniul achizițiilor de materiale și echipamente de construcții.
- Studii de licență în domeniul economic sau într-un domeniu conex.
- Abilități de comunicare și negociere.
- Abilități de analiză.
- Profesionalism.
- Limba engleză – nivel conversațional.
Responsabilități:
- Identificarea, evaluarea și selectarea furnizorilor.
- Procesarea comenzilor de achiziție, gestionarea cererilor și coordonarea livrărilor.
- Analizarea costurilor materialelor și a prețurilor furnizorilor pentru a optimiza bugetele.
- Negocierea prețurilor și a contractelor.
- Comunicarea cu furnizorii.
- Colaborarea cu Managerii de Proiect, Inginerii și echipele din teren pentru a defini nevoile și a asigura necesarul de materiale.
- Menținerea evidențelor achizițiilor și a contractelor.
- Asigurarea standardelor de calitate ale materialelor și echipamentelor, precum și a reglementările de siguranță.
Beneficii 🎁
- Oportunități de dezvoltare profesională.
- Pachet financiar motivant.
To apply for this job email your details to ana.zafiu@careerinvest.ro