Achiziții

Cerințe:

  • Experiență de 3-5 ani pe o poziție de management în domeniul achizițiilor.
  • Experiență în domeniul achizițiilor de materiale și echipamente de construcții.
  • Experiență în gestionarea bugetului de achiziții.
  • Studii de licență în domeniul economic sau într-un domeniu tehnic.
  • Capacitate de a ințelege, analiza și utiliza informații financiare.
  • Abilități de comunicare și negociere.
  • People management.
  • Profesionalism.
  • Limba engleză – nivel conversațional.

 

Responsabilități:

  • Coordonarea și eficientizarea activității de achiziție a materialelor, echipamentelor și serviciilor.
  • Coordonarea echipei de achiziții.
  • Gestionarea bugetului de achiziții.
  • Analiza și eficientizarea costurilor.
  • Asigurarea calității și termenelor aferente proiectelor.
  • Identificarea furnizorilor, evaluarea ofertelor, negocierea contractelor și asigurarea celor mai bune prețuri și condiții.
  • Dezvoltarea programelor de achiziții, prognozarea nevoilor de materiale.
  • Construirea și menținerea relației cu furnizorii, monitorizarea performanței și asigurarea conformității cu standardele de calitate.
  • Gestionarea stocurilor de materiale și a documentației.
  • Elaborarea de rapoarte de achiziții.

 

Beneficii 🎁

  • Oportunități de dezvoltare profesională.
  • Pachet financiar motivant.

To apply for this job email your details to ana.zafiu@careerinvest.ro